Tuesday, July 14, 2020

“Elektrisk Blå”.of @janniklandtfogt with foreword of Jonathan

Jeg har fået æren af at skrive forordet til @janniklandtfogt ‘s debutbog “Elektrisk Blå”.
Jannik og jeg er begge fra Albertslund, vi er begge hvad man kan betegne som late bloomers og så kendte vi begge to Lasse, som mistede livet til sygdommen ALS.
Bogen handler om at miste en person, som står én nært. Og om hvordan en lussing af livet sommetider kan være medvirkende til, at man tør tage springet og forfølge sin drøm og dét man brænder aller mest for.
I mit tilfælde at lave musik og i Janniks tilfælde at blive forfatter.

I forordet skriver jeg bl.a. om hvordan det var at vokse op i et proggressivt og venstreorienteret kunstnermiljø som Galgebakken op gennem 90’erne og hvordan det har påvirket min videre færden i livet og ikke mindst karrierevalg.

Bogen kan forudbestilles via link i bio.
 
 
 

No comments:

Post a Comment