Saturday, September 11, 2021

Photo

 #repost @nannarv
Vi har sgu oplevet lidt af hvert gennem tiden mig og Minds - eller nok rettere mig, med Minds. En af de første gange jeg så dem live var ude på camping på Roskilde Festival på en lillebitte scene, hvor siderne var dækket af med sort plastik. Jorden var dækket af skrald, folk var få og bagstive, men det tog ikke energien ud af bandet - nærmest tværtimod!

Klip til åbning af Orange Scene, klip til fuldstændig magisk Arena nattekoncert, Northside, Tinderbox, Orange Scene igen, SMUK, talrige VEGA’er osv osv.

Vi har været igennem utallige radiointerviews, akustiske optrædener og flere P3 Guld’er end de fleste. Heldigvis endte de med - well overdue - at vinde.

Flosklen ville være at sige, at jeg er taknemlig for at have været med på rejsen. Hader ordet rejsen. Det er så meget mere end det - følelsen af at se noget vokse og finde vej til folks hjerter som de fandt vej til mit.

At de så ovenikøbet vælger at tage mit andet hjerte @lordsiva med i aften er det dem alle, som ER Parken for mig. Altid.

@phlakemansion #phlake


 

No comments:

Post a Comment